نگاهی دیگر
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان با مزه و آدرس m.f15970.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                         

سهراب سپهری از جمله افرادی بوده که یه طور دیگه به همه چیز نگاه می کرده، از نظم شعر گرفته تا مسائل دیگه توی زندگی ...
البته این حرف من نیست، خودش میگه ... باورت نمیشه ؟! این رو بخون تا باور کنی ...

 

"هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است
پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است
چه اهمیت دارد گاه اگر می رویند، قارچ های غربت؟
من نمی دانم که چرا می گویند اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست
و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست
گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید
واژه ها را باید شست، واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد
چتر ها را باید بست، زیر باران باید رفت
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت
دوست را زیر باران باید دید، عشق را زیر باران باید جست
زیر باران باید بازی کرد، چیز نوشت، حرف زد، نیلوفر کاشت
زندگی تر شدن پی در پی، زندگی آب تنی در حوضچه ی اکنون است"

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت10:29---21 بهمن 1391
سلام دوستم وبلاگتو توی وبگردیام پیدا کردم خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتو بگی

و درصورت تمایل همو لینک کنیم

منتظرتم
سلام ممنون که اومدید و نظر دادید ولی وبلاگتون باز نشد نشد بیام بهتون سر بزنم از این بابت شرمنده


♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ♥ـا♥♥♥♥♥
ساعت12:15---14 بهمن 1391


سلام

برای وبلاگ قشنگت تبریک میگم

یه سر بزن و در اولین مطلب صفحه روی تصویر

پرشین هیت کلیک کن و عضو شو به این ترتیب می توانی برای خودت زیر مجموعه بگیری و پورسانتشو دریافت کنی

شرایطش خوبه




پاسخ:سلام ممنون که به من سر زدید بازهم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 بهمن 1398برچسب:, ] [ 16:26 ] [ مهدی فرهادی ]

.: Weblog Themes By GreenSkin :.
About

مخمل سرخ دلم پرنیان قدوم سبزتان
Blog Custom

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 38841
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری

Online User دریافت کد خداحافظی دریافت کد پیغام خوش آمدگویی


كد تغيير شكل موس